torsdag den 19. juli 2012

Promenaden flytter den 1. august ...

... hvor vi får ny adresse og et - synes vi selv - meget bedre look.

Vores flyttemand og indretningsarkitekt det nye sted hedder Ole Mortensen, tak for hjælpen til Ole!

Det var det. Ikke flere nyheder. 




Her er til gengæld som en gammelhed et outtake fra den her bog:


I et forsøg på at holde op med at praktisere automatskriften der ideligt stillede hans begrænsninger til skue, som en luksus der havde besejret hjernen, nægtede han principielt at høste de såkaldte erfaringer mange andre efter sigende var så optagede af. Enhver ny erfaring vil bare få samme hjernede nuance som de andre, optræde i samme arkivsystem. Nu ville han til at være et sandt fremmedlegeme i sig selv. Vi ventede længe i spænding på hans første pip. Nu koger linserne, skrev han så. Og: Hvis du kan læse dette er du ikke skeptisk nok. Månen er fuld, uret tikker. Det tilbundsgående os i drømmeemballage. Et søuhyre træder vande og rækker mig min opsigelse. Jeg burde tie stille et livs tid mere, men er slave af egne begreber, nej, begreber, ikke egne.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com







      Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

      Slet
  2. I synes selv, at promenaden har fået et ovenikøbet meget bedre look. Kan denne syneshed uddybes?

    SvarSlet
  3. Kan I ikke give denne hjemmeside en tur med startkablerne (den anden ende sat på en beige/nikotingul Lada)? Facebook er så trist. Her er meget mere hyggeligere!

    SvarSlet
  4. Hello viewers, i am Rosaline Comma, from USA, i want to use this opportunity to thank Priest Bacasim for the great work he has done in my life.
    I had a very big misunderstanding with my husband and he said he do no longer want me again that he needs a divorce, i was heart broken, i was diverstated, confused, i didn't know what to do until one faithful day i saw a testimony of someone testifying about what Priest Bacasim has done for her i never believed in magic or spell but i had no choice, i decided to give it a try, so i contacted him via his email (pristbacasim2000@gmail.com) he told me what i need to do which i did and he promised me that within 48 hours my husband was going to contact me, i didn't believed it 100%, so the second day morning as i was preparing to go to work i had my phone ring and i went to pick it up i was surprise it was my husband calling, i answered and he started apologizing to me i forgave him and now he has turned a new live he stopped all the bad things he used to do, now he loves me more than he used to before.
    You can also contact him if you are also passing through and kind of marital problem or relationship issues he is a very powerful spell caster and i believe he will help you too pristbacasim2000@gmail.com or you can also WhatsApp him on +15202103368

    SvarSlet
  5. Livet kan nogle gange være sjovt, det ene minut er smukt, og det næste minut er helt anderledes. Min mand og jeg levede et meget smukt liv før det uventede kaos, et liv uden skavanker eller mistillid, indtil vi ikke havde problemer med støtte fra vores børn, stoppede han med at betale og fandt et eventyr uden for at flirte med sit eftertragtede ægteskabelige hjem. alt jeg led. og for det, jeg arbejdede på en unødvendig fornøjelse, følte jeg denne tomhed i mig, jeg anede ikke, hvordan jeg kunne hjælpe mig med at forene ham, fordi han ikke vendte hjem, blev sent ude, drak, røg, lavede alle mulige ting, han aldrig havde gjorde ... Men takket være manden, der bragte glæde med stabilitet til mit hjem, er Dr. Egwali, en mand med gode gerninger, så ægte og imødekommende, fordi jeg prøvede og havde tillid ... Fortæl hende om din frygt og dig ' vil være glad for du gjorde. WhatsApp eller Viber +2348122948392 eller via e -mail dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hej, nu kender jeg en Spell Doctor, du kan få en håndgribelig privat chat og genetablere dit kærlighedsliv. Denne person er den altid pålidelige doktor Egwali, en tryllekaster, der brugte sin stave til at ændre mit liv og så mange andre liv, jeg kender i dag. Du kalder det bare kærlighedsformulering, karrierejagt, sundhedsproblemer, uanset hvad der er tilfældet, uanset hvilket traume du befinder dig i, det er tid til at tage sig af dig uden tøven. Min sag var ret grim, før jeg mødte ham, og resten var historie. Du kan kontakte ham på en hvilken som helst af disse måder WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Hav en privat session med ham og vær glad igen.
    Alle mine ønsker !!

    SvarSlet